Schaatsen: Toronto IJshockey schaatsen 1 keer gebruikt

Ooit gekocht, 1 keer opgestaan daarna nooit meer.
Een doekje eroverheen en ze zijn als nieuw.

De maat staat er helaas niet op. Ik gok 36. Misschien kan je wat met de informatie die op de foto staat.
meer info

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Schaatsen